poniedziałek, 19 października 2015

Wyszła baba do sklepu, a tam?

W weekend wyrwałam się "na miasto" i oczywiście odwiedziłam kilka sklepów  w centrum Warszawy - a tam co? Boże Narodzenie! Co roku wcześniej...przestraszyłam się nie na żarty, szybko wróciłam do domu i....zrobiłam kilkadziesiąt kartek świątecznych :) W tym roku mam nadzieję w końcu przygotuję się jak trzeba i kartek będzie wystarczająco dużo na czas. Muszę przyznać, że po ostatnich tygodniach robienia prawie wyłącznie zakładek do książek scrapowanie kartek sprawiło mi wiele radości. Poszalałam ze stylistyką i możecie spodziewać się kartek w trzech różnych stylach -   vintage, nowoczesne i...bardzo radosne w bliżej nieokreślonej stylistyce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i mobilizuje mnie do pracy - dziękuję :)