wtorek, 9 czerwca 2015

Po-komunijnie

Uff...Witajcie Kochani! Ja jeszcze nie skończyłam poniedziałku ;) Mała przerwa była przeurocza, ale teraz muszę nadrobić 4 dni w dwa... ale wychodzę już na prostą :)
Najważniejszym punktem naszego długiego weekendu była komunia mojego Chrześniaka. Jakimś cudem udało mi się przed wyjazdem zrobić "oprawę prezentową" tzn. album na zdjęcia, exploding box oraz pudełeczko na prezent. Ponad 6 godzin pracy, ale mam nadzieję, że było warto i pamiątka zostanie na całe życie. Tak prezentują się razem

Album na zdjęcia z komunii zrobiłam duży bo to A4 tylko w poziomie - skromny w stonowanych kolorach. Zdjęcia robione na szybko przed samym wyjazdem, więc jakości kiepskiej niestety...
i kolorki trochę przekłamują.






 
I na koniec exploding box



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i mobilizuje mnie do pracy - dziękuję :)