poniedziałek, 1 września 2014

Jesiennie

Witam...jesiennie???!!! Kiedy to lato minęło???
 Na szczęście jesień też potrafi być piękna :) Mój balkon też już jest "przedizajnowany" jesiennie. Oczywiście jak co roku muszą być wrzosy, lawenda (nie widoczne na zdjęciach), wrzosiec a tym razem również róże. Róże o pięknym brzoskwiniowym odcieniu, które co dzień witają mnie co najmniej jednym nowym pięknym kwiatem :)
Wasze balkony też już są gotowe na jesień?

Poza tym (wiem, to już po raz kolejny), ale tym razem mam mocne postanowienie obietnicę zrealizować - obiecuję, że blog Wrzosowiska będzie żył i będzie się działo. Od dziś nie tylko na fb będą wszystkie nowe prace, a nawet dużo więcej niż na fb będzie właśnie na tym blogu :) Odwiedzajcie nas proszę :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i mobilizuje mnie do pracy - dziękuję :)