sobota, 30 kwietnia 2011

Losowanie Candy przekładamy i dodajemy niespodziankę

Bardzo Was przepraszamy ale w związku z przeprowadzką z pięknego Krakowa do stolicy jestem zmuszona przełożyć losowanie zwycięzców Candy. Po raz kolejny weekend majowy zamiast na uroczych wojażach spędzimy na przeprowadzce. W obecnej chwili biżuteria, aparat, drukarka...no i ja jesteśmy spakowani i nie mam możliwości rzetelnie i z fotograficzną dokumentacją losowania przeprowadzić. Losowanie odbędzie się po weekendzie majowym. W zamian za Waszą cierpliwość wylosuję jeszcze jedną nagrodę niespodziankę wśród wszystkich biorących udział w zabawie. 
Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy wszystkim pięknego weekendu majowego!

3 komentarze:

  1. Желаю удачи в переезде! мы терпеливые будем ждать и надеяться !

    OdpowiedzUsuń
  2. to bedzie szansa na spotkanie skoro zmienia sie miejsce na wawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne kolczyki gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i mobilizuje mnie do pracy - dziękuję :)